Wednesday, February 2

burrpppp :)

warrrgghhh , such a relief bila dapat keluar rumah sekejap
and lepak lepak utk tenangkan minda hati fikiran jiwa sanubari :')
mental aku berada di tahap yg sangat kronik sekarang ni hmm

betul ckp org , " sesungguhnya saat yang terindah hanyalah sementara " .
yes mmg sangat betul . keindahan dan kebahagiaan yang aku rasa hanyalah sementara.
boleh tak u guys tolong imagine , how it feels to be me .
aku dah terbiasa ade someone special , but now im all alone .
and sometimes aku baru gelak ketawa , and happy then tiba-tiba tick !
aku menangis weh. hati sayu sebak .
why setiap kali aku happy , mesti aku akan sedih balik .
why yea ?
hm good things take time :)
aku kena bagi masa utk diri aku sendiri without fikir benda lain .
and aku sgt suka dengan lagu baru Anuar Zain .
the lyrics was so touched . hmm

guys , i feels so lonely eventhough i've got everything .
i have my family , beestfriends , sisters :(
but !@#$%^&*(-
I need somebody .






kadangkala , senyuman itu mengubati segalanya .
namun , apa gunanya senyuman palsu ?

The End

No comments:

Post a Comment