Friday, February 4

im not that strong :'(


bukanlah hati ni merasa cemburu ataupun dengki .
bukan juga marah mahupun tidak puas hati .
Tapi hati ini hanyalah merasa sunyi .
Pabila yang diharapkan tiada disisi .

Setiap hari kat Facebook , ade je yang update status .
then for those yang ade couple ,
" i love you , bie "
yang tgah merindui si buah hati ,
" i miss you sayang "
yang tgah berjauhan ,
" cepatlah cuti , nak jumpa "
yang dah bebulan-bulan tak jumpa,
" you sabar kay syg , nnt kita spend time same2 yea "

and bila dah sampai tarikh penting tu ,
" 1 year 5 months dah syg "
" 1 year 6 months and 2 days ! yeahhh "
" We have been together for 4 years hubby! "
" ceria bersama 3 bulan "
" alhamdulillah , kita dah 6 bulan bersama "

aku pon ade tarikh penting :)
" happy birthday babe ! "
" happy chinese new year "
happy friendship day bebeh ! "

and if aku touching sorang2,
" Happy Annivessary for you, dear hubby"
then airmata pon jatuh membasahi pipi :(
There's no more US .
dah takde KITA , dah takde KAU AKU . dah takde SYG HUBBY



and kalau aku update status Facebook ,
aku , seorang gadis yg kesunyian ni kan ,
" i miss you bestfriends "
" i love you more babes "
" aku rasa sunyi "
" i think i need somebody "
kan ? u guys pon perasan semua tu kan?

" give youself time Bella . dont rushing on something . because mistakes always happen "

No comments:

Post a Comment