Monday, March 7

between you and me .

hmm tadi dalam kelas , tengah dok boring takde buat pape ,
borak-borak lah dengan Eiya :')
haishh ntah mcm mane lah boleh tersebut bnde yg tak sepatotnyer aku sebut :'(
Eiya , aku tahu kau marah . aku janji aku takkan ckp lagi pasal benda ni .

Bella : babe , aku rasa mcm rindu kenangan-kenangan lama aku :'(
Eiya : maksud kau ?
Bella : err ntah . saje-saje nk rindu * buat mulut senget :/
Eiya : alaahhhh ckp je lah kau rindu kenangan kau dengan ********* kan ??
Bella : eh mane kau tahu ? *hahhaha pelik aku . hmm :'(
Eiya : kau jgan mngade lah Bella . tak pyah nk rindu2.
Bella : aku dengan dea kan eiya , haihh bnyak sejarah . kdg2 aku malas pkir but aku rindu :'(
Eiya : Lupakan je lahhh . dah-dah .
Bella : ermm okay . kau diam buat keje skang! haha

* dalam hati ni Allah je tahu . Tapi Eiya pesan , Allah dah atur sesuatu yg jauh lebih baik utk aku.
Thanks babe :')

hmm ary nih jalan dengan NABIL ngehehheh ;DD syokkkk ! Nabil niii kan sweet ;)

HAHHAHAH DONE !

No comments:

Post a Comment