Saturday, March 26

kamu :)

Hey peeps! ;))
okayyyy , now rasa mcm nk nyanyi lagu LUCKY by Jason Mraz . nk tahu knp ? mane boleh bgtau , rahsia haha ;DD *gedik seh aku . btw Alhamdulillah , now aku okay . mmg betul ckp org , setiap yg berlaku pasti ade hikmah disebaliknya ... see? korg jatuhkan aku , aku bngun balik . trok aku menangis mcm org gila -__-Tak berhenti aku mohon pada yg Maha Esa , tolonglah aku .. ringankan dugaan yg Dia beri .. aku bersyukur yg teramat sgt . Allah SWT sembunyikan matahari utk menerangi hidup aku , but sbenarnya , Allah SWT nak bg aku Pelangi :') aku sedih aku menangis aku sakit aku merana ... Dia sahaja yg tahu , kerna Dia Maha Mengetahui ... sekarang kannnn .. hehe aku tengah bahagia . Hmm maybe aku tak ptot gembira sgt , but aku happy bila masalah aku satu persatu dh selesai :') berkat doa mama , kwan2 huhu . Terima kasih sbb selalu ada utk Bella ... Jujur , rasa sakit itu masih ada .. Tapi org ckp jgan layan sgt . lagi kita layan , lagi parah kita rasa :) so , Bella ... enjoy ur life . just forgive and forget! ;))

No comments:

Post a Comment