Friday, March 4

you and you!





sakit otak aku dengan kauu!!!!
Hmm aku fed-up betul lah dengan kau ni .
sudah-sudah lah weh , enough is enough .
kau memang tak serik-serik kan ?
or kau nih mmg jenis yg tak faham bahasa ?
aku tak ganggu kau . so why must kau menyemak dalam hidup aku ?
nak interview member aku then tanya mcm2 .
plus hipokrit gila and bajet innocent !
stop it lah dey .
kau yg mulakan semua ni . kita dah bermaafan each other but
kau tuh mcm tak boleh hidup without carik pasal dengan aku kan ?

why why why and why ????????
ntah dari mane aku dapat kekuatan utk maki hamun kau tadi HAHHAAHA
bodoh . padan muka . nak lagi ? go on , try me!
hey MISS HELLO ! kau dah dapat ape yg kau nak kan ?
so ? ape lagi yang kau cuba lakukan ni ?
kau tuduh aku GANGGU hidup kau ?
kau sedar tak kau yg tngah kusotkan hidup aku dengan perangai budak2 kau tuh ?
adoiiyaaiii . dah menyemak , boleh pulak buat drama !!
minta simpati ke cik kak oi ? no need kot mcm tuh . hmm
aku rasa aku dah ckp and explain mcm2 kan ?
for me , kau dah mati . tak wujud dah kau dlam hidup aku .
tak yah risau lahh doh , aku tak GANGGU life kau pon .
kau tuh je yang selalu sangat KESAH pasal aku ngeheheh :DD
ade lagi ke rasa tak puas hati tuh ?
meh face to face . aku nk tengok muka org yang INNOCENT bila berkata-kata :)
mcm ape agaknyer ek ?
chill babe :P

No comments:

Post a Comment