Friday, May 13

3 hari sebelum Teacher's Day

Assalammualaikum.
haaaa before sesi kutok mengutok dimulakan , Bella nk bagitahu kat kauorang semua ...
BELLA DAH NAIK 2KG ! BOO YOU . heehe

okay . macam mane nk start yea ?
Cerita ni mcam complicated je . haihh
Hmm once upon a time , adelah sorang aweks ni kan , kerek gila lah kot.
Kesombongan diri dea tu kan , aku rasa dah tahap maksimum dah . Tinggi sgt, GAYAT ;DD haha
Dea dok maki hamun babi babun sorang cikgu ni. coz dea ckp dea tak puas hati cikgu nih putar belit story.
haihhh act aku sendiri tak tahu ape sebeno-benonyer yang berlaku. Tak ckp lebih-lebih bout that part.
But yang aku bengang tahap org asli bogel ni , MULUT dea dok sedapppp je ckp cikgu BABI. FUCK. blababla..
duhhhh panas gilaaaa arrhhh weh aku dengar. Malu lahh sikit dgan anak-anak teruna depan belakang kau .
SUNGGUH BIADAP PERBUATAN MU ITU .kalau kau ckp ngan aku mcm tuh , memang aku tunjuk tangan je lahhh . sakit hati je layan mulut mcm kau hahaha


aku bukan nak tunjuk bagus lahh annnn but RESPECT dea lahhh weh. She is our teacher okay ? kedudukan seorang GURU itu adalah sangat mulia. Tak perlu kot nk dok show off bibir gigi kau maki-maki dea.Tak kesahlah besar mane pon kesalahan dea. Kalau bukan sbb dea yg mengajar kau subject tuh , YOU ARE ZERO. NOTHING.EMPTY. Ada faham ?

So please lah yea , upgrade lah sikit adab kau tu . Chill . Amigos :)

No comments:

Post a Comment